keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Ja pyhä virtahepo ne kasvattaa

Sannin kuva, kiitos pöllimisluvasta! :-*

Onpas tosiaan kyllä ollu hubaa! Perjantai meni toppahousuillessa Lutakon pihalla mukavaisessa seurassa. Päälle kahdeksanko tuntia siellä tuli seistyä. Pilttiä, auringon liikkumisen seuraamista, kaikenmaailman keskusteluja, uusia ja vanhoja, ihania naamoja. Ja kun seisoo jonon ensimmäisenä lippu kädessä vähän ennen ovien aukeemista: se se on hyvä fiilis!
Sisällä kolme tuntia keikan alkuun. Jep, kolme. Mitä lie minun pilteille tapahtunu, mutta jonkun sortin ruokamyrkytyksen, minimigreenin tai muun sain ja sen kolme tuntia enemmän ja vähemmän vapisin kylmissäni, makailin kaksinkerroin mahakivun ja päänsäryn kanssa. Ja pariin otteeseen kävin halailemassa Lutakon posliinista ystäväänikin käymälässä, kun piltit ja muutkin safkat ui vastavirtaan. Mutta vaikka vähän päänsisäistä vitutusta oliki havaittavissa (helvetti, mahataudin takiako mä 11 tuntia keikkaa oon venaillu? jne) ja meinasin siirtyä kattoon keikkaa salin takapenkeille, lopulta kaikki tämmöset ajatukset niitte viimesiä rippeitä myöten katos täysin. Jesus kristus, tää oli aivan varmasti paras Monroes-keikka, missä minä oon koskaan ollu! Vaikka Dregen ei messissä ollukaan, Rich Jones korvas häntä paremmin, ku helvetin hyvin. Ja eritoten, settilista oli yksinkertaisesti täydellinen!
Matkaan lähti Richin ja Samin plekut, ja tunnustan repineeni matkaan seinältä keikkajulisteenkin (tai itseasiassa likaisen työn teki joku toinen, minä vaan korjasin sen talteen ;) ). Yhteiskuvia ja nimmareita en jäännä venailemaan, kun kyyti odotti ja pelkäsin koko ajan laatan lentävän.



Olen myös tässä lomalla mummoutunut. Koskaan en ole puikkoihin jotakuinkii edes koskenut, koska oon teknisessä kässässä pakolliset käsityöt suorittanu. Mutta nyt päässäni naksahti jotain erittäin huolestuttavasti ja tartuin puikkoloihin ja pikkusysteri 11v minuu turhautumisen partaalla yrittää opettaa.



Oujeah, enää pari päivää PMMP:hen!
Tännään muuten vähän randomisti sain 60-luvulta olevan nahkarotsin. Ja minun vähän ylisöpö meikkipussi saapui.
Ah, kaikenlaista. Kyllä höllis tämmösiä lomia olla enemmänkii ♥

Torstaina myös käyn pitkästä aikaa visiitillä rei'ittämössä ja osaksi hetken mielijohteesta hankin naamaani septumin ;)


Örpidörp!

2 kommenttia:

  1. Hienosti toi mun keesi tuli tuohon kameran eteeen :DDDDDDDDDDDDDDdd Mut kiva oli nähä sua ja tutustua , mitä nyt siin ajas ehti tutustua.. :D

    VastaaPoista