lauantai 16. helmikuuta 2013

I wanna hold your hand

Heissulivei! Nyt taas turhaakin turhempi päivitys, näistähä alkaa tulee jo tapa. Siis äh, ihan mahtavaa, aivan ihana fiilis! Edelline postaus taiski olla angstausta, ni täähä sopii nyt loistavasti tähän väliin.

Tällä viikolla varmasti suurin huolen aihe on ollu rahapula. Mietin tässä just, et mitähä hyvää mä olen maailmalle tehny, että karma kävi myötä ja sain kahen päivän varotusajalla hääkeikan, josta sain kynittyä rahat pois. Oikeestaan toi ite keikka oli sen pari päivää mun suurin murhe, koska treenausaikaa tosiaan oli se ruhtinaalliset kaks päivää, eikä mulla ole vähäisten keikkojen takia mitään valmista tanssisettiä olemassa tai edes nuotteja. Kaheksan biisin setin sain treenattua ja tänään sen keikan sitten vedin ihan semi kunnialla. Mutta voi herrajumala, että mä vihaan lyhyen varotusajan keikkoja. Pelkästään rahan takia suoraan sanottuna suostuin :D

Maanantai oli just niin maanantai, ku pysty olemaan. Heti kouluun saapuessani opo ilmotti, että "Venla, sä et muute sitte saanu mitään sun haluamaa valinnaisainetta", jee huomenta vaan ja tervetuloa taas kouluun, jihuu! Siinä vaiheessa tuntu viimestään, että jospa mä kääntysin takas himaan ja skippaisin tän päivän. No tiistaina onneks tuli piristysruiske, ku lähettiin parin kaverin kanssa kattoon Jyp-SaiPa -peli, joka voitettiin vielä. Jyp taulukos toisena, hee yay!

Tänään oli vielä jonkun neropatin keksimä lauantaikoulupäivä, joka tuli kyllä aivan loistavaan kohtaan, ku oisin voinu treenaa muuten sen koko aamupäivän. Ja huomenna rippikirkkokäynti. Paivan polttava kusumus: niin mikä viikonloppu? Millon mä saan nukkua pitkään? No mutta ei se mitään. Maanantaina on ruotsin koe, johon en ossaa yhtää mittään. Mutta siis, kaikesta tästä huolimatta mulla on ihan hemmetin hyvä fiilis! :D Koska ens viikosta voin vaan ennustaa aivan mahtavan! 8) Tiistaina Slashin keikalle Juiben kanssa, keskiviikkona Juiben kans yhdesoloo puol vuotta ja siitä koko viikon rakkaani onkii sit meillä, yay :3 Ja jihuuuuu, maanantaina me lähetään tosiaan risteilylle Tallinnaan, wiii!

Ei minul mittään viisasta sanottavaa taaskaan, voisin jonku postauksen tehä viime viikon TET-istä, joka oli vaan yksinkertasesti mahtava: nyt tiiän, mihi alalle haluun. Viime viikko oli muutenki iha mahtava, ku rakkaallani oli kaks keikkaa ja aa oli kivaa. Mut lukekaa tän päivän Hesari, sielt voi löytyy jokunen tuttuputtu naama :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti