lauantai 24. maaliskuuta 2012

Musta tuli maatuska

Ekanaki teen jutun, mitä en tykkää tehä ja pahoittelen blogin hiljaisuutta. Perhana, nyt on vaa ollu vähä monta rautaa tulessa, nii on jääny vähä toisarvoseks tää päivittely.

Mutta tosiaan, musta tuli tänään maatuska : D Tai oon ollu jo aika monena päivänä. Mitä tapahtuu, kun yhdistetään Venla ja maatuskalook?


Kilttityttölook! : D

Joo nyt mä muutin mun lookin lopullisesti tämmöseks, en mä taho enää olla mikään syntinen rokkari. No ei vaa, tsoukkitsoukki, meillä musiikkiopiston kanssa oli isompimuotonen prokkis, joho mun osalta sisälty neljä konserttia, kaks torstaina, yks eilen ja tänää oli sitte viimenen ja isoin, huh. Siis konsertin nimi ja teema oli "Maailman ympäri 80 minuutissa", joten me haitaristit saatiin maaksi Venäjä, mikäpäs muu. Jospaha mä tarinoin siitä vähä myöhemmi, ku saan vaikka enemmän videoita ja kuvia. Mutta joo, mä en voi uskoo itekää sitä stressin määrää, mikä keräänty mulle viime viikolla, ku tajusin keskittäneeni kaikki ajatukset noihi konsertteihi ja soittohommiin ja kaikki kouluhommat oli päin persettä, eikä mikää meinannu muutenkaa onnistua, ihmissuhteissa tai yhtää missää muussakaa.

Mutta joo, tämmönen yhdistelmä, mitä sanotte :D:DDD


No enköhä mä pysy iha vielä omassa lookissani.



2 kommenttia:

  1. Oot ihanan söpö X)) ja sulla on hieno mötley juliste. mistä löysit? ;__♥

    VastaaPoista
  2. haha, no voi kiitos ;DD öö itseasiassa ostin jostai iha antiikkikaupasta (huhhuh) suosikin ´85 ja siinä sit mukana tuli toi, ehkä pikkusen coolimpi, ku noi nykyset, mitä tulee aina :D

    VastaaPoista