lauantai 24. joulukuuta 2011

Ja me toivotamme ikävää, synkkää, kylmää, pimeää ja oikein surullista joulua.

Taitaa kuules päivä vaihtua jouluaatoks : D Mulla ei oo ollenkaan joulufiilis, ei oo missää vaiheessa ollu, mut tää ruoan määrä, mikä tässä koko ajan lupaavasti lisääntyy on nii houkutteleva, että ei tässä voi oikee olla iloitsematta :'D Ai kuka väittää, että mä olen syöppö?

Tässä vaiheessa sanon syvät pahottelut, että blogi on ollu hissuksee jonku aikaa: Oon ollu muissa maisemissa enkä oo kerenny ja jaksanu bloggailla. Eile tulin Egyptistä, jossa lomailtii äiteen, isäpuolen ja pikkusysterin kanssa viikko ja kerrottavaa on enemmän, ku koskaa, jote eiköhä paikallaa ois pieni lomapostausputki : D Aiaiai, viimeks kävin etelässä vissii kolme vuotta sitte, ku ei oikee nää varannot riitä käydä useemmin nii tää oli kyllä enemmän ku hieno homma ! Ja aivan varmasti lähen takas heti, ku pääsen. Taidanpa ruveta kinuamaa iskältä tällä kertaa, et jokos lähettäs, ku se ei oo meitä koskaa naapurimaita lähemmäs vieny, kjee : D

Välitodistuksestaki voin nyt tällee vähä leijumalla ja itestää ylpee olemalla sanoo, et alin numero oli seiska ja korkein kymppi, joka tuli enkusta : D Ja helevettas, se on periaatekysymys, että musiikin pitää olla kymppi, ku opiskelen sitä enemmän, ku laki sallii, mut nyt se sit putos ysiin varmaa käyttäytymisen takia :'D Siis ysi on tositositosi hyvä numero ja oon siitä ilone ja tyytyväine, mut tähä mennessä aina ollu kybä nii ottaa päähä, hahaa :----D

Oi että, ku ois nii paljo kaikkee tarinoitavaa, mut ne ei kyllä yhtee postauksee mahu, jote nyt ryhdistäydyn ja puhun suuni puhtaaks ja postaan heti, ku saan tän joulun alta, nytki on vielä lahjat paketoimatta ja riisipuurot keittämättä (ja edelleenkää mulla ei oo joulumieltä, jote jaksamine alkaa loppua :'D). Mutta kylläpä tää tästä, jos sitä vaikka rauhottus niiku normaalit ihmiset ees jouluks ja mässäis vaa mahan pullollee (no ei oo mulle vaikeeta : DD).

Jote elekee välittäkö synkästä otsikosta ja biisistä, vaan HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti